Garancia

Pénzvisszafizetési és elégedettségi garancia

Vásároljon nyugodtan, ha nem elégedett, akkor visszakapja a vételárat!

Mit jelent ez pontosan?

Ha a szolgáltatás aktiválásától vagy a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül Ön írásban, és a termék visszaküldésével jelzi nekünk, hogy a megrendelt árut vagy szolgáltatást mégsem kéri, akkor visszaadjuk a vásárlása teljes összegét (szolgáltatás esetén időarányosan) és a szállítási költséget is. Ez az elállási jog a következő feltételekkel és kizárásokkal vehető igénybe:

Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami az eredeti gyári csomagolásban, minden csomagolási és termék tartozékkal és az összes kísérő dokumentációval egyetemben hiánytalanul érkezik vissza hozzánk, az átvétel napjától számított 14 napon belül. Elállásra vonatkozó igényét kérjük jelentse be előtte a kapcsolat menüpontban.

Az áru ellenértékét az áru megérkezését követő 30 napon belül visszautaljuk az összeget az Ön által megadott bankszámlaszámra.

A visszatérítés vonatkozik a kiszállítási költségekre és a visszaszállítási futárköltségre is. Ha kéri, akkor ezt az igényét külön jelezze munkatársainknak.

Abban az esetben, ha a terméket használatba vétel után nem tudja hiánytalan csomagolásban, kifogástalan, nem használt, újként értékesíthető, karc- és sérülésmentesen részünkre visszajuttatni, cégünk nem vállalja a termék visszavételét, ezért azt visszaküldjük Önnek, az Ön költségére, vagy annak az árát felszámítjuk.

Amennyiben a termékről a kézbesítő jelenlétében történő felbontáskor derül ki, hogy sérült, és ezért a sérülés bizonyítottan az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Ha nem ismeri pontosan az adott terméket, kérjük először csak egyet rendeljen belőle, mert több termék vásárlása esetén nem tudjuk elfogadni az elállást.

Ha a termék a raktárunkba kifejezetten az Ön megrendelésére érkezik (megrendeléskor nincs készleten), akkor nem tudjuk elfogadni az elállást.

Portós és utánvétes küldeményeket nem áll módunkban átvenni. Kérjük csomagolás után vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal, akik megrendelik Önnek a futárt, és küldik a szállításhoz szükséges dokumentációkat.

A már igénybe vett forgalmi díjas szolgáltatásaink árát (pl. telefon), és hordozható szolgáltatásaink árát (pl. domain név regisztráció), illetve egyedi fejlesztésű szolgáltatásaink árát (pl. honlapkészítés) sajnos nem tudjuk jóváírni, ahogyan a helyszíni szerelés költségeit sem.

Ha bizalmi szerződést írt alá, akkor a szolgáltatás visszamondásával ez is érvényét veszti, így nem lesz további kötelezettsége.

Az elállási jog gyakorlására a 17/1999. Kormányrendelet a távollevők között kötött szerződésekről az irányadó.

Az elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen

A pénzvisszafizetési garancia érvényesítése

Elállási nyilatkozatát a szolgáltatás indításától vagy a termék átvételétől számított 14 napon belül a honlapon található ügyfélkapu kapcsolat menüjében teheti meg, melynek egyértelműen azonosítania kell:
A fentieken felül küldje vissza az összes terméket hiánytalan és ép csomagolásban. Az üzenete feltétlenül tartalmazza a következőt:

"Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére, vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében."

Az üzenet és / vagy a termék visszaérkezését követő 30 napon belül visszaadjuk az ellenértéket. Kérjük segítse azzal munkánkat, hogy leírja nekünk, miért nem felelt meg az elvárásainak a termékünk vagy a szolgáltatásunk, hogy mi is tanulhassunk belőle.

További garanciális feltételek

Cégünk az általunk értékesített termékek mellé külön jótállási jegyet nem állít ki, a szükséges adatok a számlán vagy a szállítólevélen találhatóak, ezért a garancia érvényesítésének (a termékek azonosításának) alapfeltétele a számla (másolat) és / vagy a szállítólevél (másolat) megléte.

Amennyiben a vásárolt termék külön jótállási jegyet tartalmaz, akkor meghibásodás esetén a jótállási jegyen feltüntetett garanciális márkaszervizhez kell fordulni, és a jótállási jegyben foglaltak szerint kell eljárni.

A hatályos törvényi előírások szerint termék átadásakor a készülékhez kiadott jótállási jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát kell bemutatni a szervizben, ennek hiányában a vásárlást igazoló számlát vagy annak másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.

Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.

Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszahozná vagy visszaküldené nekünk, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a honlapunkon található ügyfélkapu kapcsolat menüjében, mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, mely telefonos segítségnyújtással elhárítható.

Az áruházunkban található termékeinkre - amennyiben másképpen nem jelezzük - 12 hónap garanciát vállalunk.

Amennyiben az áru már az átvételkor hibás, vagy az átvételtől számított három napon belül meghibásodik, díjmentesen kicseréljük. Csere csak az eredeti, érvényes jótállási jegy, számla (másolat) és / vagy szállítólevél (másolat) és sértetlen garanciacímke esetében lehetséges.

A garanciaidőn belül meghibásodott készülékeket futárral is elküldheti nekünk, ez esetben az elküldés és visszaküldés költségei Önt terhelik. Ha személyesen szeretné elhozni nekünk, akkor előtte mindenképpen egyeztessen időpontot kollégáinkkal.

Amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használták, azaz például:
a garanciális javítást, ill. cserét nem tudja érvényesíteni.

Garanciális igényének érvényesítését a kapcsolat menüben jelezze munkatársainknak. Kérjük várja meg, amíg munkatársaink a termék garanciának lejártát megvizsgálják, és addig ne küldjön vissza nekünk terméket, amíg azt munkatársaink vissza nem igazolták. Az ettől eltérő módon visszajuttatott áruért felelősséget nem vállalunk.

Fontos hogy a visszahozott terméket eredeti csomagolásban hozza vagy küldje vissza nekünk. Cégünk csak az egyes alkatrészek bevizsgálását vállalja, komplett konfigurációk tesztelését nem, kivéve, ha a teljes konfigurációt egyben tőlünk vásárolta, és ez a számlán is egy tételként szerepel.

A garancia érvényesítéséhez mindenképpen mellékelje az Ön nevét, címét, mobilszámát, e-mail címét és a hiba részletes leírását!

Cégünk - kereskedőként - hibadetektálással, illetve javítással nem foglalkozik, a hibás terméket a beérkezést követően a forgalmazónak vagy a gyártónak továbbítjuk, ő végzi a hiba beazonosítását, majd a javítást, illetve cserét. A teljes folyamat végeredményeként, a gyártó a terméket részünkre megküldi, ezt követően továbbítjuk partnereinknek. A termékek gyártói felé történő eljárás általában Magyarország területén belül történik, azonban a javítás illetve a csere időtartamát a fenti tényezők befolyásolják, ezért az általános ügyintézési határidő nem csak a mi cégünk eljárási idejének függvénye és így elérheti vagy meghaladhatja a 90 napot is.

Amennyiben a bejelentett hiba a tesztelés során nem jelentkezik, akkor a bevizsgálási díjat minden esetben ki kell fizetni.